maanantai 12. joulukuuta 2016

Kuulumisia

On vierähtänyt liiankin pitkä aika viime postauksesta! Anteeksi :/ On ollu kaiken laista. Töitä jonkin verran ja se on vienyt mehut aika hyvin pois. Iltaisin ei jaksaa mitään muuta kuin istua sohvalla. Olen tietty balettitunneilla käynyt ja niistä tulinkin vähän kertomaan kuulumisia sekä muitakin kuulumisia. Tänään oli vikat maanantain tunnit. Ekalla tunnilla saimme laittaa viimeisen tunnin kunniaksi tutut päälle :) Tunti oli erilainen verrattuna muihin sillä tehtiin aluksi vain yksi lämmittely selälle ja sitten koko tunti mentiin läpi Sugar Plum Fairyn variaatiota. Oli kiva kun tänä vuonna päästiin harjoittelemaan Pähkinänsärkijäsä variaatiota :) Meillä se variaaitio oli tietty aika helpotettu, mutta tykkäsin silti.
Kärkkäritunnilla ei tehty mitään erikoista. Tunti oli samanlainen kuin aiemmin ainut että tunnin lopuksi kirjoitettiin lapuille missä ollaan kehitytty ja mitä haluaa erityisesti kehittää keväällä. Kehittymiseen laitoin piruetit ja tasapaino. Lisää kehitykseen mulla oli vaikea keksiä minkä laitan, koska haluan kehittyä kaikessa :D 

Tunnin jälkeen otettu kuva :)

Huomenna tiistaina on myös historiallisista tansseista viimeinen tunti ja se meinaa sitä että meillä on "tanssiaiset". Sinne saa pukeutua enemmän ja vähemmän historiallisesti. Itse meinaan laittaa päälle pitkän hameen ja siihen ostamani 1700-luvun tyylisen korsetin. Siskoni laittaa vihreän mekon, joka ostettiin samalla kaupunginteatterin kirpputorilta kuin meidän halloween asut. Laittelen siitä kyllä kuvaa tännekin. Instagramiin varmaanin laitan jo huomenna. 

Torstaina pitää muistaa ottaa mukaan joku kellohame. Menemme sieläkin harjoittelemamme espanjalais tyylisen variaation läpi, joten siihen tarvitaan hametta. Siinä meillä on jonkin verran hameen kanssa tehtäviä kohtia :D Voi olla että jään myös toiselle tunnille, koska mulle on kertynyt jonkin verran korvauslappuja. Siellä tunnilla on tehty Pähkinänsärkijästä Arabialaisen variaatiota. Aloin tossa pari viikkoa sitten tykästymään siihe, joten pakko vielä kerran saada tanssia se :D
Perjantain kansalaisopiston tunnin en usko olevan mitenkään erikoinen. Olen siellä käynyt aina kun kerkeän. Perjantai on vähän huono päivä harrastuksille, koska silloin mulla on yleensä jotain menoa tai viikko painaa päälle eikä jaksa. 

Tykästuin noihin viuhkoihin <3

Olen tässä joulukuussa käynyt myös kahdella burleski tunnilla. Tykästyin siihen kovasti silloin niissä polttareissa. Ensimmäisen tunnin piti Mallas Athene. Tykkäsin siitä tosi paljon (Mallas Athene oli ihana opettaja <3), joten päätin mennä viimekin viikonloppuna burleski tunnille, mutta siinä oli eri opettaja. Ihan kiva sekin tunti oli :)
Menen kaverini kanssa tammikuussa katsomaan burleskia. Täällä Jyväskylässä järjestetään Ice Breaking Burlesque -tapahtuma. Tuolloin pidetään myös muutamia kursseja joten voi olla että tulee ilmottauduttua jollekin niistä ;) 

Burleskiin liittyen, pääsen helmikuussa Pin up -kuvauksiin ja olen aivan täpinöissäni! Olen jo pitkään halunnut päästä sen tyylisiin kuvauksiin. Mahdollisuus siihen tuli, kun Facebookin pin up kirppiksellä tuli eräs valokuvaaja kyselemään olisiko siellä halukkaita osallistumaan pin up kuvauksiin. Olin heti mukana. 

Itsenäisyyspäivänä leivottiin pipareita

Mitäs teille kuuluu? Odotatteko jo joulua? Minä odotan jo innolla! Olen jo jonkin verran laitellut joulukoristeita sekä fiilistellyt joulua. Huomenna taas töihin erääseen lounasravintolaan auttamaan joululounaan valmisteluissa :) Tulevana viikonloppuna olisi vielä yhdet pikkujoulut ja sen jälkeen pääseekin kunnolla rauhoittumaan jouluun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti